Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Marcowe szkolenia w IPH

Webinar: Jak zadbać o wrażliwe kwestie prawne w Twojej firmie: restrukturyzacja zatrudnienia oraz nowa dyrektywa o ochronie sygnalistów - 16 marca

Webinar: Jak zadbać o wrażliwe kwestie prawne w Twojej firmie: restrukturyzacja zatrudnienia oraz nowa dyrektywa o ochronie sygnalistów - 16 marca

Webinar: Jak zadbać o wrażliwe kwestie prawne w Twojej firmie: restrukturyzacja zatrudnienia oraz nowa dyrektywa o ochronie sygnalistów - 16 marca

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnym webinarze pt. „Jak zadbać o wrażliwe kwestie prawne w Twojej firmie: restrukturyzacja zatrudnienia oraz nowa dyrektywa o ochronie sygnalistów”, który odbędzie się w dniu 16 marca 2021 r. w godz. 10.00 - 12.00.

Zaproszenie adresowane jest do wszystkich firm zainteresowanych tematyką restrukturyzacji zatrudnienia; oraz do średnich i dużych przedsiębiorców, w szczególności do członków zarządów, dyrektorów i menedżerów pionów: bezpieczeństwa, compliance, prawnego, finansowego, audytu i kontroli wewnętrznej, dyrektorów/managerów HR, a także do podmiotów prawnych sektora publicznego, zainteresowanych zagadnieniem ochrony sygnalistów.

Celem webinaru jest zapoznanie uczestników z:
- istotnymi zagadnieniami w zakresie restrukturyzacji zatrudnienia z uwzględnieniem szczególnych regulacji wynikających z sytuacji epidemiologicznej;
- wymaganiami nowej Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii (tzw. dyrektywy o ochronie sygnalistów), nakładającej na przedsiębiorców zatrudniających co najmniej 50 pracowników oraz wszystkie podmioty prawne sektora publicznego obowiązek ustanowienia procedur, rozwiązań prawnych i organizacyjnych oraz wdrożenia narzędzi spełniających wymagania Dyrektywy. Omówimy przede wszystkim praktyczne aspekty wdrożenia w firmie/organizacji systemu zgłaszania nieprawidłowości.

Webinar poprowadzą eksperci Kancelarii Prawnej BKB Baran Książek Bigaj: dr Beata Baran, mec. Wojciech Bigaj oraz mec. Paweł Krzykowski.

Udział w webinarze jest bezpłatny.
Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc.
IPH zastrzega sobie prawo do ograniczenia przyjęcia liczby osób z jednej firmy.

Więcej informacji, w tym program szkolenia i formularz zgłoszeniowy


Webinar: Transakcje handlowe na rynku francuskim B2B - 19 marca

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnym webinarze pt. „Transakcje handlowe na rynku francuskim B2B: informacje rynkowe, aspekty biznesowe i ryzyka prawne”, który odbędzie się w dniu 19 marca 2021 r. w godz. 10.00 -13.00.

Zaproszenie adresowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorców prowadzących lub planujących rozpocząć współpracę gospodarczą z parterami gospodarczymi z Francji; w szczególności do managerów sprzedaży i handlowców odpowiadających za rozwój rynku i kontakty handlowe z partnerami zagranicznymi, oraz do działów prawnych.

Celem webinaru jest zapoznanie uczestników z praktycznymi informacjami dotyczącymi możliwości rozwoju swojej działalności handlowej i współpracy z francuskimi firmami.

Podczas webinaru przedstawiony zostanie szereg zagadnień, które należy wziąć pod uwagę przy organizacji sprzedaży zagranicznej. Uczestnicy dowiedzą się m.in.: jak zidentyfikować i ograniczać potencjalne obszary ryzyka transakcyjnego i prawnego w systemie sprzedaży i świadczenia usług na rynku francuskim.

Omówione zostaną różnice między umowami o świadczenie usług i umowami sprzedaży (towary czy usługi?), ich kluczowe elementy; weryfikacja kontrahentów; zasady realizacji usług i delegowania pracowników, w tym aspekty formalno-prawne i ubezpieczeniowe.

Ponadto przedstawione zostaną aspekty kulturowe współpracy oraz biznesowe i prawne aspekty prowadzenia negocjacji umów handlowych z francuskimi partnerami, a także informacje rynkowe, w tym kanały sprzedaży.

Webinar poprowadzi:
Pani Marta Bledniak, L.L.M. - Avocat przy Okręgowej Izbie Adwokackiej w Tuluzie we Francji oraz Okręgowej Izby Radców Prawnych we Wrocławiu; właścicielka kancelarii prawnej wyspecjalizowanej w międzynarodowym obrocie gospodarczym oraz francuskim i europejskim prawie pracy, a w szczególności we wszystkich aspektach prawnych umów podwykonawstwa budowlanego/przemysłowego i delegowania pracowników do Francji.
Pani Agnieszka Bonnefoy – posiada 15-letnie doświadczenie nabyte we Francji w międzynarodowych korporacjach (APERAM stainless steel, ARCELORMITTAL). Jako ekspert handlu zagranicznego, web-marketing i market intelligence - posiada doświadczenie w negocjacji, realizowaniu transakcji międzynarodowych i zarządzaniu ryzykiem na rynkach eksportowych. Specjalizuje się w przemyśle branżowym na rynku francuskim, w odpowiedzi na potrzeby polskich firm, dokonuje analizy rynku, pomaga w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i wspiera rozwój firmy w internacjonalizacji poprzez rozwój sprzedaży eksportowej i promocję kanałami digital.

Udział w webinarze jest bezpłatny.
Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc.
IPH zastrzega sobie prawo do ograniczenia przyjęcia liczby osób z jednej firmy.

Więcej informacji, w tym formularz zgłoszeniowy

pokaż metkę
Autor: cwp
Osoba publikująca: Paweł Majka
Podmiot publikujący: Biznes w Krakowie
Data publikacji: 2021-03-03
Data aktualizacji: 2021-03-03
Powrót

Zobacz także

Znajdź