Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

„Back to Business”: spotkania b2b online

„Back to Business”: spotkania b2b online w ramach Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw. 19 października – 11 grudnia br.

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w giełdzie kooperacyjnej online, która odbędzie się w ramach Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w dniach od 19 października do 11 grudnia 2020 r.

Fot. pixabay.com

Coroczny październikowy Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw odbędzie się w innej formie niż dotychczas. Zamiast kilkudniowej imprezy w Międzynarodowym Centrum Kongresowym, Regionalna Izba Gospodarcza zaprasza na sześć dwudniowych spotkań branżowych pod hasłem „Back to business”. W ramach Kongresu, ośrodek Enterprise Europe Network organizuje wirtualne spotkania b2b. Celem spotkań jest znalezienie partnerów do różnego rodzaju współpracy (handlowej, technologicznej, produkcyjnej, usługowej, inwestycyjnej, badawczej lub naukowej). Spotkanie dedykowane jest firmom z każdego sektora gospodarki.

Na czym polega giełda kooperacyjna?

Wirtualna giełda kooperacyjna to seria dwustronnych, wcześniej umówionych ok. 20-minutowych spotkań pomiędzy przedstawicielami firm i instytucji z różnych krajów. Uczestnicy giełdy reprezentują te same lub zbliżone branże i są zainteresowani nawiązaniem współpracy z zagranicznymi partnerami. Spotkania odbywają się online za pośrednictwem portalu internetowego, w którym dokonało się rejestracji na wydarzenie.

Jak to działa?

Uczestnicy giełdy dokonują rejestracji na wydarzenie wypełniając formularz rejestracyjny online na głównej stronie giełdy. Im szybciej dokona się rejestracji, tym większa liczba zagranicznych partnerów będzie mogła zapoznać się z ofertą firmy.

W formularzu rejestracyjnym należy dokładnie określić profil swojej działalności oraz rodzaj współpracy, którą chce się nawiązać. Szczegółowe opisanie profilu działalności jest niezwykle istotne nie tylko dlatego, że zależy od tego zatwierdzenie profilu rejestracyjnego przez organizatora wydarzenia, ale przede wszystkim zwiększa ono szansę na umówienie spotkań b2b z innymi uczestnikami.

Po zatwierdzeniu profilu przez organizatora, pojawia się on w katalogu online.

Z katalogu online zarejestrowani uczestnicy dokonują wyboru firm, z którymi chcieliby odbyć rozmowy.

Kilka dni przed rozpoczęciem giełdy uczestnicy otrzymają osobisty harmonogram spotkań, który będzie też widoczny na utworzonym przez firmę koncie. Spotkania online odbywają się poprzez kliknięcie w link dostępny w harmonogramie (rozmówcom automatycznie otwiera się okno transmisji spotkania).

Rejestracja na spotkania jest otwarta do 10 grudnia 2020 r. 

Oficjalnym językiem spotkań będzie język angielski.

Koszty:

Udział w giełdzie kooperacyjnej jest bezpłatny.

Zarejestruj się już dziś!

Więcej informacji nt. spotkań udziela Sławomir Biedermann, e-mail: slawomir_biedermann@parp.gov.pl

pokaż metkę
Autor: parp.gov.pl
Osoba publikująca: Agnieszka Stasiak
Podmiot publikujący: Biznes w Krakowie
Data publikacji: 2020-10-22
Data aktualizacji: 2020-10-22
Powrót

Zobacz także

Znajdź