Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Już dziś rusza Akademia LifeScience StartUp!

Akademia LifeScience StartUp to program szkoleniowy stworzony przez Klaster LifeScience Kraków, dający uczestnikom solidną dawkę wiedzy i profesjonalnego wsparcia, dzięki którym łatwiej i efektywniej będzie można wejść na rynek ze swoim produktem lub usługą. Dzięki bezpłatnym szkoleniom uczestnicy będą mogli m.in. nawiązać kontakty z innymi przedstawicielami branży lifescience i skorzystać z zasobów informacyjnych krakowskiego Klastra.

>> REJESTRACJA <<

Fot. Klaster LifeScience Kraków

Dla kogo?

Projekt skierowany jest głównie do młodych przedsiębiorców oraz wszystkich, którzy myślą o stworzeniu i rozwijaniu swojej działalności biznesowej w sektorze lifescience. Zainteresowani otrzymają wsparcie w postaci promocji w mediach Klastra oraz będą mogli zaprezentować swoją ofertę współpracy w ramach Forum Współpracy i Innowacji Life Science Open Space Online Week 2020.

Kiedy?

Akademia LifeScience StartUp odbywać się będzie w wersji online w cztery środy (21 i 28 października oraz 4 i 18 listopada) w godzinach od 16 do 18:00 (pierwszy temat) i od 18:30 do 20:30 (drugi temat).

Jakie są tematy warsztatów?

W ramach realizacji jednego z głównych celów Akademii, czyli promowania rozwoju współpracy i postaw przedsiębiorczych, warsztaty będą obejmować wiedzę i umiejętności w następujących obszarach:

  1. Innowacja, produkt i oferta, czyli jak pomysł zamienić na rynkowy produkt
  2. Własność intelektualna, czyli jak zabezpieczyć i wykorzystać wartość pomysłu
  3. Modele biznesowe, czyli jak zaprojektować firmę na bazie innowacyjnego pomysłu
  4. Modele biznesowe, czyli jak zaprojektować firmę na bazie innowacyjnego pomysłu
  5. Finansowanie rozwoju, czyli jak pozyskać fundusze na start i kolejne etapy rozwoju biznesu
  6. Pitch Deck, czyli jak sformułować i przedstawić pomysł na biznes
  7. Marketing i sprzedaż, czyli jak zdefiniować i wdrażać strategie, które zapewnią przychody cz.1 (marketing)
  8. Marketing i sprzedaż, czyli jak zdefiniować i wdrażać strategie, które zapewnią przychody cz.2 (sprzedaż)

Organizator zachęca do udziału we wszystkich wydarzeniach, które składają się na spójny program szkoleniowy. Na wszystkie wydarzenia dostępny jest ten sam formularz rejestracyjny. wystarczy zarejestrować się raz. W poszczególnych webinariach uczestniczyć może max. 25 osób. Zainteresowani uczestnicy otrzymają certyfikaty będące potwierdzeniem nabytej wiedzy.

Dowiedz się więcej na https://lifescience.pl/

pokaż metkę
Osoba publikująca: Dagmara Bobrowska-Dziduszko
Podmiot publikujący: Biznes w Krakowie
Data publikacji: 2020-10-21
Data aktualizacji: 2020-10-21
Powrót

Zobacz także

Znajdź